Eventy organizowane przez przedsiębiorstwa to jeden ze skutecznych elementów marketingu. Przybywający goście mogą zapoznać się z najnowszą ofertą, porozmawiać z zatrudnionymi osobami i poznać bliżej ludzi odpowiadających za sukces marki. Aby cała impreza okazała się sukcesem, trzeba się do niej właściwie przygotować.
O czym należy pamiętać, organizując imprezę?
Dobra impreza firmowa oznacza dla przedsiębiorstwa wiele korzyści, które jednak wymagają odpowiedniego przygotowania oraz zaproszenia potencjalnych kontrahentów. Przed eventem należy zadbać o wszystkie szczegóły. Jednym z nich jest poczęstunek przybywających gości. To zadanie, którego podejmie się catering dla firm Łódź to jedno z miast w naszym kraju, gdzie można skorzystać z najlepszych ofert gastronomicznych, w których zróżnicowane, ale jednocześnie zdrowe menu łączy się z estetycznym podaniem. Na uwagę zasługuje również doświadczony i uprzejmy personel.
W trakcie imprezy mogą zostać poruszone kwestie związane z wprowadzeniem nowych technologii, rozbudowaniem usług oraz nabyciem dodatkowych umiejętności. Spotkanie z kontrahentami i współpracownikami to reklama, promocja i przedstawienie oferty w jednym. Jeśli dobrej jakości jedzenie zostało już zorganizowane, przychodzi czas na pozostałe elementy.
Bez tego nie uda się żadna impreza
Spójna wizja umożliwia zorganizowanie najlepszej imprezy i to bez względu czy jest ona przeznaczona dla kontrahentów, czy pracowników. Należy wybrać motyw przewodni, a dekoracje, akcesoria, oprawa muzyczna, jedzenie i inne muszą stanowić jedną całość.
Scenariusz eventu pozwala na przygotowanie dobrej i jednocześnie bezproblemowej imprezy. To nic innego jak zapisanie punkt to punkcie następujących po sobie wydarzeń (serwowanie jedzenia, przemówienia, prezentacje, nagrody itd.). Warto określić ile czasu powinna zająć każda część, ale nastawić się również na niewielkie przesunięcia. Kiedy wszystko zostanie właściwie dopracowane, cały event przebiegnie w przyjemnej atmosferze, nie będzie mowy o nerwowości czy napięciu.
Promocja wydarzenia – aby informacja o organizowanym evencie trafiła do odpowiednich odbiorców, należy ją zareklamować. Wpisy w mediach społecznościowych, plakaty czy nawet wysyłanie zaproszeń sprawdzą się znakomicie. Warto zadbać o potwierdzenie obecności, wtedy wiadomo, ile osób przyjdzie i skorzysta z cateringu czy wręczanych upominków.
Dużą rolę odgrywa zaplecze sanitarne, transport, ewentualny nocleg dla osób przybywających z daleka. Zadowoleni z wydarzenia goście to ogromny sukces dla firmy, który przyniesie korzyści materialne oraz poprawi renomę marki.
Na dzień przed imprezą należy sprawdzić dodatkowo zaplecze techniczne, wybrać osobę prowadzącą event, zadbać o atrakcje, upewnić się, że catering będzie gotowy na czas, a sala, na której odbywa się wydarzenie, prezentuje się nienagannie.